Sariti la continut
Inregistrare garantie Manuale de utilizare Piese de schimb

Politica de garantie

Dupa inregistrarea produsului tau, vei fi eligibil pentru a beneficia de garantia completa Evolution, care acopera piese si manopera. Dupa inregistrare, iti putem oferi suport mai rapid si mai usor, in cazul in care va fi necesara vreodata repararea produsului. Produsele Evolution sunt proiectate avand in vedere performanta si versatilitatea, fiind testate conform celor mai inalte standarde de fiabilitate si durabilitate.

CONDITII SI TERMENI LIMITATI AI GARANTIEI.

Daca nu esti complet multumit de performanta produsului tau, contacteaza pur si simplu. Pentru a accelera procesul, asigura-te ca ai bonul de cumparare, factura sau numarul de referinta al comenzii, precum si numarul de serie al produsului de pe eticheta motorului.

Rezumatul acoperirii garantiei:

  • Trebuie sa pastrezi dovada achizitiei/livrarii.
  • Perioada de garantie incepe odata cu ziua achizitiei (sau ziua livrarii, daca aceasta este ulterioara).
  • Utilizatorul trebuie sa prezinte dovada achizitiei/livrarii pentru ca service-ul sa poata incepe orice reparatie a masinii. Fara prezentarea acestei dovezi, orice lucrari efectuate asupra produsului vor fi contra cost. Trebuie sa pastrezi chitanta sau documentul de livrare.
  • Orice reparatii trebuie efectuate de compania Evolution.
  • Toate piesele inlocuite cu altele noi devin proprietatea companiei Evolution.
  • Repararea sau inlocuirea produsului acoperite de garantie nu va prelungi perioada de garantie.
  • Garantia ofera beneficii suplimentare care nu afecteaza drepturile legale ale consumatorului.
    Ce acopera garantia?
    • Repararea sau inlocuirea dispozitivului (la discretia Evolution), daca dispozitivul este considerat deteriorat din cauza materialelor defecte, executiei defectuoase sau functionarii necorespunzatoare in perioada de garantie (daca orice piesa nu mai este disponibila sau a fost scoasa din productie, Evolution o va inlocui cu o piesa de schimb functionala).
    • Utilizatorii internationali ar trebui sa contacteze importatorul oficial al produsului in tara lor.
    Ce nu acopera garantia?
    Compania Evolution nu garanteaza repararea sau inlocuirea produsului in urmatoarele circumstante:
    • Uzura normala (de exemplu, sigurante, lichide/uleiuri, lame etc.);
    • Daune accidentale, defecte cauzate de manipularea neglijenta sau intretinerea necorespunzatoare, utilizarea sau manipularea neadecvata sau neglijenta a produsului, contrar manualului de utilizare Evolution;
    • Lipsa intretinerii;
    • Utilizarea pieselor care nu sunt montate sau instalate conform instructiunilor Evolution;
    • Utilizarea pieselor si accesoriilor care nu sunt componente originale marca Evolution;
    • Montaj incorect (cu exceptia montajului efectuat de Evolution);
    • Reparatii si modificari efectuate de entitati altele decat Evolution.

    Daca produsul Evolution necesita atentia inginerilor nostri, ne straduim sa fie preluat si reparat in termen de 7-10 zile lucratoare.

    Niciun oficial, angajat sau reprezentant al Evolution Power Tools nu este autorizat sa faca declaratii verbale privind potrivirea sau sa renunte la oricare dintre conditiile de vanzare de mai sus, si nicio astfel de declaratie nu va fi obligatorie pentru Evolution Power Tools. Intrebarile referitoare la aceasta garantie limitata trebuie adresate sediului companiei sau sunand la numarul de telefon corespunzator.

    In niciun caz Evolution Power Tools nu va fi responsabila pentru pierderi sau daune rezultate direct sau indirect din utilizarea produsului nostru sau din orice alta cauza. Evolution Power Tools nu va fi responsabila pentru niciun cost suportat pentru aceste produse sau pentru daunele colaterale.